Wednesday, November 19, 2008

YB YANG MESRA IT

**Lanjutan dari Kunjungan YB Tuan Wong Koon Mun pada majlis perasmian KUSPID Rasa baru-baru ini.**


Kami semua berasa kagum dengan kesungguhan YB Wong Koon Mun membangun laman blog beliau sendiri dalam usaha untuk merapatkan perhubungan dengan penduduk tempatan pelbagai kaum.

Antara lain, tujuan beliau membangun laman blog tersebut adalah sebagai sumber rujukan pihak wartawan tempatan khususnya akhbar Sinar Harian, untuk mengambil informasi tentang aktiviti yang beliau jalankan di sekitar Daerah Hulu Selangor ini.

Blog beliau ditulis dalam 2 bahasa iaitu Bahasa melayu dan Bahasa Mandarin untuk membolehkan pelbagai lapisan masyarakat membaca blog beliau.

Paling mengagumkan, di sebalik jadual harian beliau sebagai ahli politik yang sibuk, semua entry di dalam blog ini dibuat sendiri tanpa menggunakan khidmat pembantu. Kata beliau, "saya lebih tahu apa yang ingin saya sampaikan kepada rakyat..."


Ha..inilah blog saya...


Yang ini sewaktu saya merasmikan .....


Kenapa komputer di sini slow sangat ni...
Hehehehe..maaflah YB, buat masa ini, ini jerlah yang mampu kami tawarkan kepada penduduk setempat..


Nanti buat surat proposal, tengok kalau saya boleh beri sumbangan utk upgrade komputer di sini...


Memberi pesanan terakhir sebelum meninggalkan majlis.

Terima Kasih YB!

.


0 comments: