Wednesday, May 14, 2008

DEDICATED TO KAK ANI KUNDANG

Assalamualaikum Kak Ani,

Saya minta maaf banyak-banyak sebab tak sempat nk entertain sms dan panggilan telefon dari Kak Ani. 2 minggu kebelakangan ni saya agak sibuk. Terpaksa menguruskan PID seorang diri sepanjang minggu lepas sebab assistant saya ada kursus di Melaka. Dan minggu ini pula saya baru pulang dari kampung. Menghantar adik yang mendaftar di Pusat Matrikulasi Pulau Pinang. Suasana di PID juga semakin sibuk, dengan pelajar-pelajar tingkatan 3 yang sibuk menyiapkan projek kajian tempatan mereka. Semuanya berduyun-duyun datang ke PID untuk menaip dan mencetak. Ada yang tak pandai guna komputer, terpaksalah kita ajarkan mereka. Kalau tak tolong, kesian pula kan...

So, berkenaan kursus membuat bracelet yang Kak Ani tanyakan dulu...saya belum berkesempatan bertanya dengan salah seorang pelajar saya yang kebetulan kenal dgn seorang pembuat bracelet. Kak Suriyani namanya. Minggu lepas, dia tak hadir ke kelas pula... InsyaAllah kalau beliau dtg hari Jumaat ni saya cuba tanyakan yer. Kalau bagi pihak diri saya sendiri..saya memang tak pandai dan tak membekalkan batu-batu kristal macam yang kak Ani nak kan tu. Saya hanya menjual bracelet dan bangle siap yang di import dari China pada harga yang sangat berpatutan (Wah, sempat lagi saya buat promosi ya! hehe..)

Saya akan update disini nanti jika ada sebarang maklumat berkenaan kursus membuat bracelet ok.... Sekali lagi, saya minta maaf banyak-banyak yer Kak....




.

0 comments: