Wednesday, April 16, 2008

MINYAK LINTAH?? Eeeeiii.... geli!


Lintah yang dulunya merupakan haiwan yang 'digelikan' kini menjadi bahan perubatan dan kosmetik yang terbukti berkesan dan selamat. Lintah kini diburu dan diternak secara moden bagi tujuan perubatan dan kecantikan.





Produk-produk ini dihasilkan secara tradisional dan teliti serta menitikberatkan kebersihan bagi memelihara keaslian dan keberkesanan produk. Batch pertama sebanyak 400 botol bagi setiap jenis produk telah habis dijual dan mendapat reaksi positif dari para pengguna. Kebanyakan wanita yang telah mencuba produk ini mendapati kesan nya adalah lebih baik berbanding produk jenama lain di pasaran!



Krim penegang payudara dengan aroma strawberry
yang turut membantu ke arah kecantikan kulit. Ia juga menyelesaikan masalah berkaitan dengan pengaliran darah. Antaranya salah urat, kebas anggota badan, terseliuh, lebam, lenguh-lenguh, sakit sendi, sakit pinggang, masalah angin dan gatal-gatal.
Isi kandungan : 25ml
Harga : RM 45*
*Tidak termasuk kos penghantaran




Rumusan minyak lintah asli dan bahan-bahan tradisional lain yang berkhasiat untuk menegangkan payudara dan turut membantu ke arah kecantikan kulit. Ia juga menyelesaikan masalah berkaitan dengan pengaliran darah. Antaranya salah urat, kebas anggota badan, terseliuh, lebam, lenguh-lenguh, sakit sendi, sakit pinggang, masalah angin dan gatal-gatal. Fungsinya sama seperti krim strawberry di atas, tetapi produk ini didatangkan dalam medium asli (tanpa campuran pewangi) bagi memenuhi citarasa sesetengah pelanggan yg sukakan minyak yang tulen.
Isi kandungan : 35ml
Harga : RM 40*
*Tidak termasuk kos penghantaran




Minyak lintah khusus untuk kaum lelaki. Dipebuat dari ekstrak lintah tulen dan herba tradisional yang berkhasiat tinggi. Bermanfaat untuk menyelesaikan masalah berkaitan dengan pengaliran darah. Antaranya untuk tenaga batin, salah urat, kebas anggota badan, terseliuh, lebam, lenguh-lenguh, sakit sendi, sakit pinggang, masalh angin dan gatal-gatal.
Isi kandungan : 15ml
Harga : RM 25*
*Tidak termasuk kos penghantaran


PERHATIAN :
Semua produk adalah untuk kegunaan luar sahaja.
Keberkesanan produk bagi setiap individu mungkin berbeza.
Krim penegang payudara tidak disarankan bagi wanita yang masih menyusukan bayi kecuali atas nasihat pakar perubatan.



LINTAH BOLEH DITERNAK SECARA KECIL-KECILAN DI RUMAH.
Tanpa kos pengendalian yang besar dan memudahkan pemantauan. Hanya perlu sediakan tangki khas (seperti ditunjukkan di dalam slide) dan anda sudah boleh mula memelihara lintah. Satu tangki boleh memuatkan 500 ekor lintah dalam satu masa. Makanan lintah selain kiambang besar adalah belut.









0 comments: